Day #16 - Just Another Day

14 juli 2014 - Nyeri, Kenia

Het is mijn beurt om het weeshuis te gaan. We vermaken ons met schuren, schilderen en plamuren. Mijn stem is eindelijk terug en dat mocht/moest iedereen horen. 2 weken niet zingen blijkt een behoorlijke opgave en alle ingehouden liedjes passeerden de revue. Van Marco Borsato tot Disney, de Keniaanse werklui zijn weer een ervaring en repetoir rijker. ;)

We eten heerlijke boterhammen met ei en daarna zing ik nog wat met Lysette. Ze kan prachtig zingen en is erg goed in het vinden van de 2e stem.
Wanneer het grootste deel van de groep naar Nyeri vertrekt voor een van de laatste bezoekjes aan de supermarkt geef ik toe aan mijn vermoeidheid. Op een kleedje in het gras slaap ik een beetje bij.

Met de nieuwe groep er bij is het best wel druk. Sommigen mengen lekker en spelen samen een potje weerwolf, anderen zoeken wat meer hun eigen rust op.

Eten doen we samen, evalueren weer in 2 groepen. Het was een rustige dag dus het blijft bij een paar korte zinnen. Inmiddels is duidelijk dat er in totaal €3619 extra sponsorgeld is opgehaald. Daarvan gaat Rose samen met Rowan dingen kopen voor het weeshuis. Bijvoorbeeld een gasstel om op te koken en een bank voor in de gezamenlijke ruimte.

We spelen nog 2 potjes weerwolven waarin ik als eerste opgepeuzeld wordt en als jager nog een weerwolf mee mijn graf inneem. (Als je weerwolven niet kent wordt het tijd dat je het leert ;))

'S avonds wordt ik door Saskia bijgepraat over het wel en wee van de LSVb. Super leuk om haar even te spreken. Het duurde maar kort maar ik was er de hele avond vrolijk van.